Friday, April 23, 2010

DuIt BerLeBiHan... tak taU nak Buat apa Dgn duEt Nie

i ada dapat email dari dak lelaki klas kita..

bunyinye macam nie,

Oit...
aku ni ___ .
nak mintak tlg..
korang announced kan boleh x..
yang duit cherating ada balance lg RM 200..
sebenarnya 400..
tp 200 dah diguna masa dinner..
so tolong hebahkan k...
tanya nak wat ape ngan duit ni..
tp aku ada cdngan yg amat bernas..
sedekahkan kat aku..
leh wat modal hantar P_A__2_ aku balik kampong..
dan wat modal berniaga..hahahahha...
ok tolong ok..
makaceh!!!

ade ke patot die nak GuNe DueT ni BuAt MotO diE, i RasE kLo bAgi Kat HPP poN beRbaLoi3x,

I pon ader dgr, bile seorg dak laki2 msg tanye kepade seorg dak prempuan ni, nak mintak duet ni buat hadiah utk tournament bowling semaLam,
dak pompuan 2 balas, 'mane aci, rugi la sape yg xdpt hadiah tue',
I terpiki, adakah lepas buat tesis ni, die da jadi xbrape bleh nak berpk, mmg la rugi pasal da kalah, klo nak dpkikan rugi, org yg tak dapat cabutan bertuah malam 2 pon rugi jgak... APE DAR...

sesape ader idea bernas, bleh la utarekan di komen ini..

~ninja~

2 comments:

  1. bgi je la hadiah kat org yg main bowling..hahaha..walaupon aku no 4..hehehehe

    ReplyDelete
  2. halo... pasal duit tu ek, aku asa platform korg tny kt cni tu btol.. tpi kena tny dulu la suma org n make sure dorg tau.. takot ada yg tatau lgs akan hal ini cth nye aku.. eheee.... kalo nak sgt hadiah nk guna duit (utk bhgian kecil aku) amek je a... tpi ko kena tny others....

    p/s: takot ada yg tak halalkan.. berat ulat perut korg nnt.. ehee....

    ReplyDelete